Lopott Auto

Két hete vettem. Elvitték a ház elől. Hallgasd végig a kalandom.

Archívum

Az örsön

2007.07.17. 18:14 | karosult | Szólj hozzá!

Rendőrségünk javaslatának eleget téve, befáradtam az örsre, feljelentést tenni. Kellemes meglepetésként ért, hogy egyrészt női rendőr állt az ajtóban, másrészt hamar foglalkozott velem egy rendőrtiszt. Zavarólag hatott viszont (azon elhanyagolhatatlan tény mellett, hogy nincs kocsim), hogy az örs lepukkant volt, és  hogy a feljelentés szövegezése közben végighallgathattam az RTL Klub aktuális műsorát.

Maga feljelentéstétel nem különösképp megerőltető - bár döbbenetemben alig tudtam valamit elmondani az autóról- , inkább unalmas. Nagyon lassan lehet ám két oldalt két ujjal bepötyögtetni...

Záróaktusként megkértek arra, hogy fáradjak be kedden tanúskodni. Kérdések tolultak az agyamba:

1. Miért nem most tanúskodom?
2. Miért pont kedden, hétfőn nem dolgoznak?

Az elsőre megkaptam a logikus választ, miszerint az illetékes kollega nincs benn. De hogy miért éppen kedden tanúskodjak?

A bejegyzés trackback címe:

https://lopottauto.blog.hu/api/trackback/id/tr89119809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása